Dlaczego podczas używania dioda e-papierosa VIVO POKET Open POD podświetla się na czerwono?
1. Sprawdź poziom płynu w atomizerze. Urządzenie VIVO POKET OPEN POD posiada INTELIGENTNĄ OCHRONĘ GRZAŁKI przed uszkodzeniem, która automatycznie odcina zasilanie gdy wykrywa zbyt niski poziom płynu w zbiorniku POD. W takim przypadku system VIVO POKET blokuje możliwość używania urządzenia, aby nie dopuścić do przepalenia grzałki.
2. Sprawdź poziom naładowania baterii. Dioda w zależności poziomu mocy baterii, podświetla się na inny kolor:
ZIELONY – wysoki poziom naładowania baterii
NIEBIESKI – średni poziom naładowania baterii
CZERWONY – niski poziom naładowania baterii
Dlaczego mój e-papieros VIVO POKET Open POD nie chce się ładować?
1. Sprawdź czy przypadkiem VIVO POKET nie jest już naładowany a powodem migania czerwonej diody nie jest zbyt mała ilość płynu w zbiorniku POD – w takim przypadku uzupełnij płyn.
2. Sprawdź czy w porcie USB nie zalega pył/brud. W razie potrzeby przedmuchaj port w celu usunięcia zabrudzeń. Możesz do tego użyć suchego, sprężonego powietrza.
3. Sprawdź jakiego typu ładowarki używasz. E-papierosa VIVO POKET OPEN POD należy ładować kablem dołączonym do zestawu.
Dlaczego mój e-papieros VIVO POKET Open POD nie chce się włączyć?
1. Upewnij się, że prawidłowo uruchamiasz urządzenie. Włączenie urządzenia następuje poprzez szybkie 5-cio krotne naciśnięcie przycisku zasilania.
2. Pamiętaj, że po 5 minutach nieużytkowania VIVO POKET Open POD, następuje automatyczna aktywacja ochrony przed przypadkowym włączeniem. Aby ponownie włączyć urządzenie zaciągnij się lub wyjmij i ponownie włóż POD-a do urządzenia.
3. Sprawdzić czy płyn znajdujący się w zbiorniku POD nie przedostał się do baterii. Wyjmij POD i przy pomocy czystego wacika lub patyczka, przeczyść delikatnie metalowe piny znajdujące się na styku baterii i PODA.
4. Sprawdź poziom płynu w atomizerze. Urządzenie VIVO POKET OPEN POD posiada INTELIGENTNĄ OCHRONĘ GRZAŁKI przed uszkodzeniem, która automatycznie odcina zasilanie gdy wykrywa zbyt niski poziom płynu w zbiorniku POD. W takim przypadku system VIVO POKET blokuje możliwość używania urządzenia, aby nie dopuścić do przepalenia grzałki.
5. Sprawdź czy grzałka została poprawnie umieszczona w zbiorniku POD. Zbiornik POD oraz grzałka posiadają specjalne wyżłobienia, które należy dopasować do siebie w trakcie instalacji grzałki. Nieodpowiednio zainstalowana grzałka może powodować wyciek płynu z atomizera. Jeśli przypadkowo nieprawidłowo zamontowałeś grzałkę, sprawdzić czy piny w baterii nie zostały uszkodzone.
Czy podczas ładowania dioda e-papierosa VIVO POKET Open POD powinna się podświetlać?
1. Tak. W czasie ładowania dioda podświetla się na kolor czerwony.
Dlaczego mój e-papieros VIVO POKET Open POD przecieka?
1. Atomizer oraz grzałka posiadają specjalne wyżłobienia, które należy dopasować do siebie w trakcie instalacji grzałki. Nieodpowiednio zainstalowana grzałka może powodować wyciek płynu z atomizera.
2. Sprawdź czy gumowa zatyczka atomizera zabezpieczająca wlew płynu, jest nieuszkodzona i szczelnie domknięta.
3. Sprawdzić czy płyn znajdujący się w zbiorniku POD nie przedostał się do baterii. Wyjmij POD i przy pomocy czystego wacika lub patyczka, przeczyć delikatnie metalowe piny znajdujące się na styku baterii i PODA.
Dlaczego mój e-papieros VIVO POKET Open POD nie ma przelotu powietrza podczas palenia?
1. Na bocznej ściance baterii znajduje się niewielki otwór – to wlot powietrza. Upewnij się, że nie został zablokowany przez brud, rozlany płyn lub czy nie zasłaniasz go ręka podczas użytkowania. Aby udrożnić przepływ powietrza, przeczyść otwór za pomocą wacika, patyczka lub suchego sprężonego powietrza.
Jeżeli wykonałeś powyższe wskazówki, a mimo to, nie udało Ci się rozwiązać problemu z urządzeniem będącym w okresie gwarancji, skontaktuj się z naszym działem reklamacji wysyłając e-mail na adres reklamacje@promotorzy.pl